Skip to main content
Dawid Wieczorek Specjalista SEO Kraków • Pozycjonowanie stron internetowych • Kampanie Google Ads • Facebook Ads

Oferta

Dawid Wieczorek

 (+48) 884 889 447
 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prowadzę skuteczne kampanie Google Ads

Posiadam status certyfikowanego Partnera Google Ads

Kampanie Ads - zalety promowania strony

Natychmiastowa widoczność reklam w wynikach Google

Bezpłatne wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwarki

Kontrola gdzie i kiedy
reklamy będą
wyświetlane

Obszar wyświetlania reklam

Reklamy Google Ads mogą wyświetlać się osobom znajdującym się (lub szukającym produktów/usług) w wybranych przez nas lokalizacjach. Dzięki temu możemy precyzyjnie targetować nasze kampanie reklamowe i dotrzeć do potencjalnych klientów tam, gdzie jest to najbardziej efektywne.

Przykład:

Wyobraźmy sobie, że prowadzimy kampanię Google Ads Kraków dla lokalnej kawiarni. Możemy ustawić wyświetlanie reklam na miasto Kraków oraz na obszar 15 km wokół miasta. Oznacza to, że nasze reklamy będą wyświetlane osobom, które fizycznie znajdują się w Krakowie lub w promieniu 15 km od centrum miasta. Dodatkowo, reklamy mogą być wyświetlane osobom, które w swoich wyszukiwaniach w Google używają fraz związanych z Krakowem, mimo że mogą przebywać w innej lokalizacji.

Taki sposób targetowania pozwala nam zwiększyć skuteczność kampanii, ponieważ docieramy do ludzi, którzy są najbardziej zainteresowani naszymi usługami lub produktami i którzy mają największe szanse na skorzystanie z naszej oferty.

Tworzenie kampanii Google Ads obejmuje

Kampania Google Ads
  • przygotowanie treści reklam
  • przygotowanie grafik reklamowych
  • optymalizację strony docelowej*
  • opracowanie struktury kampanii (podział na kampanie, grupy reklam, reklamy)
  • zaplanowanie i kontrolę budżetu kampanii
  • optymalizację kampanii w trakcie jej trwania
  • raport końcowy z podsumowaniem kliknięć

* W przypadku, gdy żadna z istniejących podstron nie jest odpowiednia do przeprowadzenia kampanii Google Ads, oferujemy przygotowanie strony docelowej (zarówno w formie podstrony jak i dedykowanego landing page z własnym adresem).

  • koszt stworzenia podstrony na stronie klienta - od 500 zł netto
  • koszt stworzenia strony typu landing page - od 1000 zł netto

Promowane frazy w wyszukiwarce Google

Na podstawie narzędzi analitycznych wyselekcjonujemy najlepsze słowa kluczowe, dzięki którym możliwe będzie tworzenie kampanii Google Ads. W trakcie jej trwania będziemy ją systematycznie optymalizować i dodawać nowe frazy, które będą mogły generować konwersje. Dzięki ciągłemu monitorowaniu wyników i dostosowywaniu strategii, zapewnimy maksymalną efektywność naszych działań reklamowych, co pozwoli na osiągnięcie lepszych wyników i zwiększenie zwrotu z inwestycji.

Koszt kampanii reklamowej

Na cenę kampanii składa się:

  • koszt przygotowania i prowadzenia kampanii reklamowej
    - 1000 zł netto
  • budżet kampanii - który ustalamy na poziomie dziennym

Kampania ADS zaplanowana zostanie na okres ok 30-40 dni
(zależy to od założeń kampanii Ads). Po tym czasie miesięczny
koszt prowadzenia kampanii to 500 netto miesięcznie.

Kampanie Google Ads Kraków

Wybierz skuteczną reklamę w Internecie z Partnerem Google!

Pozycjonowanie strony

Niezależnie od przeprowadzenia kampanii Google Ads, zalecałbym rozpocząć pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwarki Google.
Reklamy Google Ads przynoszą szybkie rezultaty, przyciągając natychmiastową uwagę użytkowników. Natomiast SEO działa długoterminowo, poprawiając widoczność naszej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania.
Dzięki połączeniu tych dwóch strategii możemy osiągnąć zarówno krótko, jak i długoterminowe cele, maksymalizując zasięg i efektywność naszych działań marketingowych.
Pozycjonowanie strony

Otrzymasz wsparcie trzech ekspertów

Na pozycjonowanie składa się praca zespołu specjalistów:

Specjalisty SEO

Opracowanie ogólnej strategii marketingowej - analiza i dobór fraz, słów kluczowych, link building (pozyskiwanie wartościowych odnośników do strony).

Copywritera

Opracowanie treści marketingowych, aktualizacji na pozycjonowanej stronie, ofert do katalogów firm i stron, treści w ramach marketingu szeptanego.

Webmastera

Opracowanie i wdrożenie optymalizacji na stronie, budowa i utrzymanie zaplecza, analiza ruchu na stronie dzięki statystykom Google Analytics.

Masz pytanie?

Chętnie na nie odpowiem. Przejdź na stronę kontaktową i wybierz najwygodniejszą dla siebie metodę kontaktu. Czekam na Ciebie!