Dawid Wieczorek
(+48) 884 889 447
Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google
Od 2011 roku skutecznie pomagam osiągać najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google.
Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu?
Zwiększysz ruch na stronie internetowej
Wyprzedzisz konkurencję w wynikach Google
Zwiększysz rozpoznawalność marki
Co zrobię dla Ciebie w ramach pozycjonowania?
-
zoptymalizuję Twoją stronę pod kątem wyszukiwarki Google
-
będę kompleksowo promować Twoją stronę w wynikach wyszukiwarki Google
-
podejmę działania content marketingowe (artykuły sponsorowane)
-
pozyskam wartościowe odnośniki prowadzące do Twojej strony
-
dodam Twoją stronę do popularnych katalogów firm i serwisów ogłoszeniowych
-
przeprowadzę kampanię marketingu szeptanego (pozytywne opinie na forach tematycznych)
-
zoptymalizuję Twoje profile w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter itd.)
-
zoptymalizuję profil Google Moja Firma (odpowiedzialny za widoczność w Mapach Google)
-
utworzę i pomogę w prowadzeniu bloga firmowego
Zadbam o Twoją stronę:
-
zapewnię jej bezpieczeństwo
-
wypracuję stabilne pozycje i długotrwałe korzyści
Otrzymasz bezpłatnie:
-
dostęp do systemu monitorowania pozycji
-
szczegółowe comiesięczne raporty
Przeprowadzę analizę i wybiorę najlepsze frazy
W oparciu o narzędzia analityczne wyselekcjonuję najlepsze słowa kluczowe, które następnie będę pozycjonować i monitorować. W trakcie umowy możemy zmienić pozycjonowane frazy lub dodać nowe.
Dotrzesz do nowych klientów dzięki Google Moja Firma
Zwiększę zasięg lokalny Twojej firmy poprzez optymalizację i zwiększenie widoczności profilu
Google Moja Firma. Działania te przełożą się bezpośrednio na lepszą widoczność w Mapach Google.
Otrzymasz wsparcie trzech ekspertów
Na pozycjonowanie składa się praca zespołu specjalistów:
Specjalisty SEO
Opracowanie ogólnej strategii marketingowej - analiza i dobór fraz, słów
kluczowych, link building (pozyskiwanie wartościowych odnośników do strony).
Copywritera
Opracowanie treści marketingowych, aktualizacji na pozycjonowanej stronie,
ofert do katalogów firm i stron, treści w ramach marketingu szeptanego.
Webmastera
Opracowanie i wdrożenie optymalizacji na stronie, budowa i utrzymanie zaplecza, analiza
ruchu na stronie dzięki statystykom Google Analytics.